Brezplačna učilnica osebnega trenerstva

Brezplačna učilnica

Dobrošla/Dobrodošel v najini učilnici, kjer si lahko brezplačno preneseš marsikatero koristno vsebino s področja treningov, prehrane ipd.

Vsebine bova dodajala sproti in če želiš, da pripraviva nekaj v zvezi s tematiko, ki te še posebej zanima, nama to prosim javi in potrudila se bova po najboljših močeh.

Želiva ti, da uživaš v brezplačnem gradivu :)

TELESNA VADBA OB BOLEZNI ŠČITNICE - DA/NE in KAKŠNA 🤷🏻‍♀️?

Ščitnica je za naše telo zelo pomembna, saj uravnava našo presnovo in je odgovorna za pravilno delovanje celic v telesu. Bolezni ščitnice so dokaj pogoste in v povprečju prizadenejo vsako od dvajsetih oseb, pri čemer so veliko pogosteje prizadete ženske. Na podlagi postavljene diagnoze, je zdravljenje običajno uspešno pri vseh oblikah ščitničnih bolezni 👌

IMG 20200122 111819 1728x2304

SAD Syndrom ali sezonska depresija in pomen telesne vadbe 👍

Priznam, tudi sama sem pred časom prvič slišala za "sezonsko depresijo", še manj sem poznala kratico SAD (Seasonal affective Disorder). In kaj sploh je sezonska depresija in zakaj sem se odločila, da pišem o njej 🤔?

IMG 20200209 090641 copy 2304x1728

POPORODNA DEPRESIJA (še vedno tabu) 😖?

Ne skrbi, nisi edina 🤲

Ne poznam mamice, ki se ne bi po porodu vsaj 1x srečevala s simptomi kot so močna TRUJENOST, TESNOBA, nezadovoljstvo, STRAH pred novo odgovornostjo (v zvezi z dojenčkom), nihanje razpoloženja,...

IMG 20181028 134108 copy 1728x2304

NOSEČKE IN TEŽAVE S ŠČITNICO 🤰🆘

Med nosečnostjo prihaja do velikih fizioloških sprememb v ženskem telesu. Sama ščitnica se poveča in je tudi močneje prekrvljena. Povečajo se metabolične potrebe nosečnice in ploda, zaradi česar se tudi potrebe po ščitničnih hormonih povečajo. Ščitnični hormoni so ključni za normalen razvoj centralnega živčevja pri otroku, preskrba z materinimi ščitničnimi hormoni pa je še posebno pomembna v zgodnji nosečnosti, ko plod še nima lastne ščitnice.

PregnantWomen 55292191 M

KAKO NE IZGUBITI MOTIVACIJE ZA TRENINGE 🤔?

Vsem znana slika iz fitnesa prve dni novega leta - nabito polno ljudi, naprave zasedene, vsi polni želje in motivacije, da bo to leto dejansko njihovo leto in da bodo naredili pozitivne spremembe ipd. Slika 20. dan novega leta pa - več ali manj prazen fitnes oziroma prisotni le eni in isti obrazi, ki so pridni skozi celo leto 😂

IMG 20200104 105241 1728x2304

PROTEINSKA RAFAELLO PROSENA KAŠA S CIMETOM 🥥💪

Odličen obrok za zajtrk ali pa malico, saj vsebuje kvalitetne OH, beljakovine in zdrave maščobe, torej spekter vsega, kar naše telo v 1 obroku potrebuje 👍

IMG 20200122 191612 1728x2304

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Programi

Osebno trenerstvo
Online programi
Prehransko svetovanje in meritve telesa

 

Instagram

Prijava na novice