Brezplačna učilnica osebnega trenerstva

Brezplačna učilnica

Dobrošla/Dobrodošel v najini učilnici, kjer si lahko brezplačno preneseš marsikatero koristno vsebino s področja treningov, prehrane ipd.

Vsebine bova dodajala sproti in če želiš, da pripraviva nekaj v zvezi s tematiko, ki te še posebej zanima, nama to prosim javi in potrudila se bova po najboljših močeh.

Želiva ti, da uživaš v brezplačnem gradivu :)

LCHF DOMAČA BOROVNIČEVA PITA 😍

Kakšno sadno pito pa je najboljše spečt poleti? Glede na to, da je zdaj sezona sadja, je izbira kar težka, ampak nimamo kaj zgrešit z borovnicami, ki so poleg tega, da so super okusa, tudi izjemno koristne za naše zdravje (imajo polno antioksidantov in delujejo protivnetno, poleg tega pa imajo nizek glikemični indeks in pripomorejo k hitrejši izgubi telesne maščobe) 👌

106453947 629905887612561 1592107138693127635 o

KAJ DOBREGA TI PRINESEJO PRAVILNI TRENINGI Z UTEŽMI 🏋🏼‍♀️?

Ni vse samo v aerobni (kardio) vadbi, ampak je še bolj pomembna anaerobna vadba (vadbi za mišično moč) ob predpostavki, da je izvedena PRAVILNO ‼️

99336664 610053892931094 9202155650031812608 o

NAJPOGOSTEJŠI POŠKODBI MODERNIH SEDEČIH SLUŽB 👇 S trenažnim procesom jih uspešno saniraš ✅ ali drastično poslabšaš❌

GOLF KOMOLEC ⛳️

Danes spoznavamo poškodbo, za katero je značilna bolečine pri upogibu zapestja in držanju stvari v roki. Dejansko gre za vnetje, ki prizadane notranji ali medialni del epikodila (izboklina na nadlahtnici). Na epikodil se priraščajo tetive mišic, ki gibljejo zapestje in prste. Iz slednjega sledi, da je prav preobremenitev mišic v zapestju, dlani in prstih vzrok za vnetje v komolcu. Gre pravzaprav za preobremenitveni sindrom, ko nastanejo spremembe zaradi enakih ali podobnih sil na posamezen del telesa.

99423838 606618473274636 3152736020827471872 n

VISOK KRVNI TLAK V NOSEČNOSTI - PREEKLAMPSIJA 🤕

Preeklampsija je bolezensko stanje v nosečnosti, ki predstavlja enega glavnih vzrokov obolevnosti ter umrljivosti mater in novorojenčkov 😣 Navadno se pojavi po 20. tednu nosečnosti.

100326363 610048576264959 8318836402305368064 n

ALI OBSEDENOST S TRENINGOM in STRADANJE POMENI BOLJŠE REZULTATE ALI BOLEZEN?

Vse prevečkrat pri ljudeh na vseh področjih opažam ekstremizem 👉 ali določeno stvar delajo preko sebe in več kot na polno ali pa se stvari raje ne lotijo. To še bolj velja za šport, saj veliko posameznikov (pa ne le moškega spola) pade v neke vrste obsesijo s treningi in samopodobo 🙍‍♀️

 97833879 607492409853909 3778347665901748224 o

ALI JE KARDIO VADBA RES KLJUČ ZA OBLIKOVANJE TELESA 🏃🏼‍♀️?

Aerobna vadba (kardio vadba) je DEFINITIVNO eden od načinov za ustvarjanje kaloričnega primanjkljaja, saj nam omogoči, da pokurimo več kalorij - ampak PAZI ❗️ Kardio vadba ima hkrati negativen učinek na izgradnjo mišične mase v kolikor z njo pretiravamo in nimamo pravilne podpore s prehrano 🤷‍♀️

99436370 608355943100889 2308673255222804480 o

MOTNJE HRANJENJA - nekaj, kar osebni trener ne sme spregledati👆

Najpogostejši sta:

➡️ močno zmanjšanje količine zaužite hrane
➡️ prenajedanje

98108516 607219849881165 7958021405268770816 n

TRENINGI ZA CELO TELO ALI IZOLACIJSKI TRENINGI 🤔?

Hja, to je večna dilema. Večina vadečih ima še zmeraj v glavi sledeči načrt treningov: pondelk - prsa+biceps, sreda - hrbet in trebuh, četrtek - noge in petek kar še ostane (tole seveda velja za moške, za ženske pa ni kakšne posebne znanosti Vsi treningi obvezno vključujejo rit, noge in trebuh 😅 Zelo malokrat pa (na žalost) vidimo, da ženske delajo tudi vaje za zgornji del telesa.

100740967 608348483101635 7065613414038503424 o

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Programi

Osebno trenerstvo
Online programi
Prehransko svetovanje in meritve telesa

 

Instagram

Prijava na novice