Brezplačna učilnica osebnega trenerstva

Brezplačna učilnica

Dobrošla/Dobrodošel v najini učilnici, kjer si lahko brezplačno preneseš marsikatero koristno vsebino s področja treningov, prehrane ipd.

Vsebine bova dodajala sproti in če želiš, da pripraviva nekaj v zvezi s tematiko, ki te še posebej zanima, nama to prosim javi in potrudila se bova po najboljših močeh.

Želiva ti, da uživaš v brezplačnem gradivu :)

ALI LAHKO TEČEM PO PORODU?

Ena izmed prvih misli mamic po porodu je kako priti do starih konfekcijskih številk oziroma povedano drugače - kako izgubiti kilograme, ki so se nakopičili tekom nosečnosti. V veliki želji po hujšanju veliko mamic naredi veliko napako bodisi, ker se za vadbo odloči bistveno prekmalu bodisi, ker izberejo napačno vadbo. Misleč, da ravnajo dobro in z miselnostjo, da "tek že ne more škodovati, saj je najbolj nevtralen šport", se jih zelo veliko po porodu loti teka. Pa je tek po porodu sploh koristen oziroma naj grem še dlje – ali je tek po porodu sploh smiseln z zdravstvenega vidika 🤨?

20191008 110818 1238x1651

TEK V NOSEČNOSTI - ZDRAVA ali ŠKODLJIVA IZBIRA?

Ker sem v stiku z veliko nosečkami, vse pogosteje opažam, da jih veliko izmed teče tudi, ko imajo že konkretno zaobljen trebušček. Tek je najcenejša in na videz najbolj preprosta izbira za vzdrževanje konidicije, pa je temu res tako tudi v času nosečnosti?

20191008 110713 1238x1651

KAJ NAJ JEM PO PORODU, DA SE NE ZREDIM 🍽?

Hja, večno vprašanje mamic po porodu je kaj naj jedo, da bodo čimprej shujšale...O dietah v času materinstva (dojenja) sem že obširneje pisala, zato gotovo že veste, da nisem ravno zagovornica diet v poporodnem obdobju. Vsaka dieta, četudi še tako marketinško promovirana, ki daje nevemkakšne rezultate, je na dolgi rok obsojena na....neuspeh. Namreč, nihče se ni sposoben držati rigoroznih omejitev, ki bodo trajale neomejeno časa. Ok, za krajše obdobje ni take panike, ampak na dolgi rok - no go! Zato imam za vse mamice zelo dober nasvet (ki se ga poslužujem tudi sama): najboljša dieta je sprememba življenjskega sloga✔️. Edino ta je lahko dolgoročna in ni že vanprej obsojena na propad.

IMG 20190930 125302 1382x1843

S trebušnim dihanjem ZMANJŠAŠ željo po NEZDRAVI HRANI🙂😃

Pri treningih mamic po porodu in nosečk opažam, da skoraj nobena ne zna pravilno in zdravo dihati 😐
PRAVILNO DIHANJE je abdominalno dihanje, ki smo ga vsi prinesli na svet 👉tako dihajo dojenčki in moški😆,
in ima veliiiiko ZDRAVIH UČINKOV🔊:

70920649 447290289207456 3537767353443942400 n

ALI MAMICE PO PORODU🤱 LAHKO IZVAJAJO "PLANK"?😗

Mamice imamo po porodu 2 ključni nalogi - okrepiti MMD (mišice medeničnega dna) in pa ostale stabilizatorje trupa oziroma globoke trebušne mišice. To je osnova za kakršnekoli nadaljnje vaje, če seveda želimo v 1. vrsti poskrbeti za naše zdravje, ki mora biti vedno na 1. mestu! Šele, ko/če bomo okrepile navedene mišične skupine, bo naše telo dovolj močno, da se lahko varno lotimo pravilne izvedbe vaj, ki morajo biti sprva seveda prilagojene mamicam po porodu.

IMG 20190617 193242 768x1024

KAKO PRAVILNO DVIGOVATI SVOJEGA DOJENČKA?

Pobiranje in odlaganje naših dojenčkov sta položaja, v katerih se mlade mamice najpogosteje znajdemo

IMG 20190618 083922

TEST ZA DIASTAZO SRAMNE KOSTI (SIMFIOLIZA)

Si poporodnica in imaš občasne BOLEČINE v križu, sp.delu trebuha in RACAJOČO HOJO👇


Preveri s spodnjim testom, če imaš diastazo sramne kosti, strokovno imenovano SIMFIZIOLIZA!

70581635 443237909612694 2159008110407057408 n

VAJA ZA STABILIZATORJE TRUPA

STATIČNA DRŽA ali PLANK

Verjetno vas je zelo malo takšnih,ki za vajo plank (kot je njeno najbolj popularno poimenovanje) še ni slišalo oziroma je vsaj enkrat ni poizkusilo narediti. Strokovno je govora o eni izmed najboljših vaj za krepitev globokih trebušnih mišic oziroma stabilizatorjev trupa. Vaja je pogosto predstavljena kot ena osnovnih vaj za krepitev globokih trebušnih mišic, ampak temu še zdaleč ni tako - statična drža je zahtevna vaja, ki zahteva že kar nekaj predznanja, zavedanje svojega telesa in dobre telesne sposobnosti.

IMG 20190823 131328 1280x960

 

VAJE V NOSEČNOSTI #3 🤰

VESLANJE STOJE (z elastiko)

Vaja je naravnost odlična za krepitev hrbtnih mišic, ob tem pa še lajša morebitne težave oziroma zakrčenost mišic v predelu lopatic. Hrbtne mišice so z naraščajočo nosečnostjo in posledično večjo težo in bremenom v predelu trebuha nosečnice zelo pomembne in morajo biti dobro okrepljene tako za visoko nosečnost kot tudi za poporodno obdobje, ko je hrbet mamic velikokrat v nehvaležnih (in nepravilnih) položajih, npr. pri dojenju, dviganju in odlaganju dojenčka, ipd.

IMG 20190901 164751 768x1024

 

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Programi

Osebno trenerstvo
Online programi
Prehransko svetovanje in meritve telesa

 

Instagram

Prijava na novice